T I S D A G E N ♡

 
Alltså hejsan!! 
Min styvmamma fyllde år i tisdags, och jag har helt enkelt inte haft tid att blogga någonting om det! Men nu så, ska de bloggas!! ♡
 
Det var nämligen så att jag och pappa hade haft kontakt under dagen på tisdagen, för att prata hemlisar, presenter och att Johan och jag skulle komma och överraska henne på dagen! 
Så fort Johan slutat jobbet, åkte vi till Birsta och vi gick på massa roliga affärer, så vi gjorde en liten presentkorg och köpte även ett superfint blomsterarrangemang!! 
Sedan var det full fart till Härnösand! Och klockan var ändå efter kl 19.00, så min kära styvmamma hade väl tänkt att de var för sent för oss att komma på fika! 
Men icke sa nicke, heheh ;) 
Hon vart jätte överraskad av både present och att vi kom, såå roligt att se hennes min då vi steg in!  Hahah! 
 
 
 
Att överraska och göra någon så glad värmer som tusan i hjärtat det! Och min kära styvmamma, betyder så otroligt mycket för mig! Och då jag tycker att hon borde skämma bort sig själv lite mera, så fick hon en härlig höst inspererad korg med fluffiga varma stora sockar, sovmask, två ansiktsmasker med blåbär och choklad, skrubbhandskar och skrubb till ansiktet, torrschampo, två body butter i Jordgubb och fläder, en sådär med många små armar man kör ner i huvudet för att få massage xD hahah! en vaniljparfym och en handduksturban! Helt perfekt nu när hösten kliver på, och ha mycket roliga produkter med härliga dofter! Funderar på att köpa mig en egen korg med massa roliga saker att kunna ha användning för i höst så man känner sig lite extra fräch :) 
 
 
 
Helene hade gjort två fantastiska smörgåstårtor, ena med räkor och lax och den andra med skinka, och såklart när vi dök upp, gjorde hon en adelns egen till mig som bara var vegitarisk :D 
 
 
 
 
 
Sedan plockade hon fram sin specialare, chokladmousse tårtan!!!! Asså, man äter tills man spricker, hahaha!! Önskar att jag alltid hade en sån tårta i kylen, man bara kunde sträcka sig efter så sockersugen försvinner, hahahah! 
Sedan stannade vi långt ut på natten och pratade och provade massagegrejen till huvudet, så jädrans roligt vi hade, då man riktigt ryser till när man kör runt den på huvudet!  Hahahaha! 
 
Tack för att du är du Helene, så fantastiskt och go! 
Du förtjänar allt gott! 
Puss, älskar dig ♡♡ 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0