tatuering, shopping och familj

 
 
 
 
Japp, idag är det fredag! Då färdriktades vi mot Hudiksvall, känns som att de var tusen år sedan som vi var där och strosade! 
Johan hade tid hos min styvpappa Kent på Deep Street Tattoo, så vi var där runt kl 10.00, då J skulle få sin tatuering ifylld! 
Brorsan var där då vi kom också, så han höll mig sällskap under tiden J och Kent gjorde sitt. Och efter en timme vart jag rastlös, så då drog jag med brorsan till Åhléns och tittade vad de hade för roligt i Hudik. De vart ingen shopping där, så vi drog vidare till Röda Korset, de hade mycket roligt att titta på, men de blev heller inget köpa där.. Men de är roligt att bara gå och titta också :) 
 
Före & Efter bild på Johans tatuering! Jag är såld!! Så jädrans snyggt!!
 
 
 
Vi gick sedan tillbaka till studion och Johans tatuering var nästan klar, så vi gjorde oss redo för att möta upp brorsans tjej. Då hon hade lunchrast, och jag behövde en god Latte :) så Johan och Kent gick en tur på stan när de var klara medans jag, brorsan och Bianca gick till ett fik och pratade på tills Johan kom över och umgicks med oss :) 
 
 
 
Då Bianca måste tillbaka till praktiken, så stannade vi kvar ett tag med brorsan innan vi åkte till min favorit butik Albert & Herbert!! :) Där shoppade jag! Inte så mycket som jag trodde att jag skulle, men de blev två stycken retro doftljus, ett som luktade blåbär och luktade päron! Vanliga värmeljus och en snöglob med en ren i! Supersöt!! Vårservetter till mina sminkpenslar, och snus för överlevnad.
 
 
 
 
 
Vi åkte hemåt mamma för att säga hej! Kent hade hunnit hem dit han med, så då tjatrade vi på. och vi åkte vidare till nästa släkting, mormor!  Har inte varit dit sedan förra julen och sagts God Jul, så de var väl på tiden att överraska henne. Och oj, så glad hon blev! Kramkalas för hela slanten, hahah! Hon bjöd såklart på 7 sorters kakor, kaffe och mackor! Johan och jag blev kvar några timmar in på kvällen, och sedan åkte vi hemåt för att varva ner.
 
Sedan tog Fredagens timmar slut! 
 
~Kraam 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0