Some of mine

 
 
Ja, hörrni, då var det dags för ett litet inlägg här på kvällskvisten :)
 
Denna vecka har jag bara slappat och tagit hand om mig själv, jag har lov nu ifrån pluggandet och praktikerna jag varit ute på. Och då har jag passat på att göra sånt man inte tar sig tid till att göra allt för ofta!
 
Som fotbad, ansiktsmasker, fixat med mina naglar så de är sommarfräsha. Extra roligt att fixa med naglarna nu då jag kan ha dom långa under lovet, eftersom att de är  ett big no att ha de i köket.
 
I helgen som varit har jag såklart shoppat lite, och tänkte visa er lite av de jag unnat mig :)
 
De blev tre stycken byxdressar, en stickad slipover, "haremsbyxa" och en väst på H&M.
Roliga hårsnoddar som påminner om en gammal sladd från en telefon och ögonskuggspalett på DollarStore.
En superhärlig handkräm på The body Shop.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då jag fyllde år för någon vecka sedan, så fick jag ju en jättefin stor spegel av min underbara man, och den spegeln passade superbra på mitt lilla sminkbord jag försöker få ihop :)
 Så här bjuder jag på lite mera bilder.
 
 
 
 
Ursäkta denna dåliga upplösning på bilden/bilderna, borde skaffa mig en digitalkamera, hehe :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0