Träningsonta!

 
 
Andra dagen på praktiken, och det går än så länge kanonbra! Jag har fått fixa ordning sallader, och sedan gjort matlådor. De var lite strösaker emellan också, sedan ätit och städat för dagen. 
 
När jag slutade så gick jag in till stan igen, och jag börjar få sån träningsvärk i leder och muskler, men de är bra, då vet man att de raska långpromenaderna gör någon nytta! Man kanske blir fitt och fast till beachen 2016 då iallafall, hahahah! Kan säga att jag gått upp några kg sedan vi flyttade till Sundsvall, då man bara har 4 minuter till en vegoburgare på Max.... Men ska försöka minska intaget friterat och annat god snabbmat som är så behändigt att köpa hem..
När jag kom in till stan, vilket idag tog ca 35 minuter från Granlo Centrum, så bestämde jag mig för en tur på stan och ögonshoppa, då ringde pappa! :D Hihi! Han undrade vad jag gjorde, och jag berättade att jag praktiserat klart för dagen och är i stan nu, då överraskade han mig med att vara i Sundsvall redan!
 
Snart där efter kom även Johan då han jobbat klart för dagen, och vi åkte upp på donken för en kaffe, och jag unnade mig faktiskt en liten glass då man inte behöver gå allt för hårt på "bara äta nyttig-dieten" jag tror på en varierad kost, men att man givetvis ska undvika onyttigheter då jag vet att jag själv konsumerar det alldeles för mycket! 
 Och jag vill inte Heller säga "fuska" när det kommer till en syndar dag. Utan att man får kompensera upp det med promenader och sedan äta bättre de andra dagarna :) 
 
 
Man ska passa på att ta en mjukglass i solen medans de ändå är sommar, för om inte glassen tar slut snabbt så gör sommaren det, haha! :) Vet att bilden är tagen inomhus, men de var innan vi bestämde oss för att byta till en plats utanför ;D 
Efter någon timmes prat så åkte pappa vidare till något möte han skulle på, älskling och jag åkte hemåt för att ta oss en dusch för att sedan slappa till tv. 
Nu tänkte jag börja med lite sen men välbehövlig middag! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0