En Helt Perfekt Lördag ♡

 
 
Igår morse bestämde jag mig för en utmaning! 
Nämligen att jag skulle gå från stan in till praktiken, jädrans vad jag fick pinna på för att komma i tid. 
Jag passade på att jogga då de väl blev nedförsbackar, de få som fanns då man nästan konstant gick uppförs. 
 
 
Men de gick bra, jag kom tre minuter innan jag skulle börja, och då hann man precis byta om tills man skulle ta hand om salladsbaren. Jag gick sedan in till stan då jag slutat, passade också på att kolla efter nya träningskläder. Hittade mycket fint, men hade svårt att bestämma mig, ska kolla runt lite mer på nätet om de är så att jag hellre ska skicka efter :) 
 
Idag vaknade jag väldigt tidigt; strax innan  kl 10 tror jag, men Johan och jag låg och drog oss ett bra tag innan vi klev upp. :) 
Skönt att inte ha något att stressa upp till nu när man ändå haft en intensiv vecka med nya praktiken. 
Efter första koppen kaffe ringde jag lilla pappa och frågade vad han skulle ha för sig idag, och han skulle in till sundsvall med sin granne Henrik. Så vi mötte upp dom på IKEA för att få i oss lunch, sedan gick vi på Birsta, kollade in massa roliga butiker.
 
 
 
Pappa ville komma över till oss och fika tillsammans, så Johan och jag åkte på Delicato  (osäker på stavning) och köpte biskvier och "dammsugare", sedan en tur till Maxi för snus till mig och kaffefilter till bryggaren :)  
 
 
Gofika dukades upp hos oss och sedan tittade vi på en rolig svartvit film tillsammans och bara tog det lugnt :) 
En helt perfekt Lördag tycker jag. 
 
Just de, jag och Johan köpte också en födelsedags present åt min näst äldsta styvbror! Kan inte skriva vad jag köpte nu då han inte fått den än!! Hehe :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0